Inloggen ? Inschrijven ? Help?

Doorzoek de website


Annuleren
×
Onderwerpen

Welkom

Veelgestelde vragen


Wat kost een inschrijving?

Inschrijven kost € 10 (prijspeil 27-11-2018). U staat voor dit bedrag 1 jaar ingeschreven bij Woonservice. Wilt u langer ingeschreven blijven staan, dan betaalt u jaarlijks € 10 verlengingskosten. 

Kan ik mijn inschrijftijd ook gebruiken voor een andere regio?

Een inschrijving bij Woonservice is alleen te gebruiken voor de regio IJmond/ Zuid-Kennemerland. U kunt de opgebouwde inschrijftijd niet meenemen naar een inschrijving voor een andere regio.

Waarom moet ik me inschrijven bij Woonservice?

Als u op zoek bent naar een huurwoning van een woningcorporatie in de regio IJmond/ Zuid-Kennemerland met een huurprijs onder de vrijesectorgrens (€ 710,68) dan moet u ingeschreven staan bij Woonservice. Het grootste deel van deze huurwoningen wordt via Woonservice aangeboden. Alleen wanneer u bent ingeschreven bij Woonservice kunt u op dit aanbod reageren.

Wanneer word ik uitgeschreven?
  • U wordt uitgeschreven als u de kosten van het verlengen van uw inschrijving niet voldoet;
  • U wordt uitgeschreven als u een sociale huurwoning van een corporatie in de regio IJmond/ Zuid-Kennemerland heeft geaccepteerd;
  • U wordt uitgeschreven als u een sociale huurwoning van een corporatie in de regio IJmond/ Zuid-Kennemerland heeft geaccepteerd via woningruil;
  • U wordt uitgeschreven op uw eigen verzoek.
In welke gemeenten in de regio IJmond/ Zuid Kennemerland bieden corporaties woningen aan via Woonservice?
Beverwijk, Bloemendaal, Haarlem,  Haarlemmerliede en Spaarnwoude (tot 1 januari 2019), Heemskerk, Heemstede, Velsen en Zandvoort.
Ik ben mijn registratienummer kwijt. Wat kan ik doen?
Vanaf 27 november kunt u alleen inloggen met uw e-mailadres als gebruikersnaam en uw wachtwoord. Heeft u al geprobeerd om in te loggen met uw e-mailadres en lukt dit nog steeds niet? Neem dan contact op met Woonservice : 0900 - 040 08 00 (gebruikelijke belkosten). Een medewerker van het Klantcontactcentrum helpt u verder.
Ik kan me niet inschrijven via internet. Hoe komt dit?
Als inschrijven via de website niet lukt, kan dit verschillende redenen hebben: 
  • U heeft een tweelingbroer of -zus, met dezelfde naam en voorletters, die al staat ingeschreven bij Woonservice. Neem contact op met het Klantcontactcentrum
  • Er is een andere persoon die dezelfde achternaam en geboortedatum heeft. Neem contact op met het Klantcontactcentrum voor meer informatie en de te nemen stappen.
  • U staat al ingeschreven bij Woonservice. Vraag uw inschrijfgegevens op via het Klantcontactcentrum van Woonservice.

Uitleg ?

x
Helpfunctie is actief

De helpfunctie is nu actief. Klik bij een onderwerp op het ?-icoon om uitleg te krijgen. Klik nogmaals op Help? om de helpfunctie te sluiten.